Astekaria

ABENDUAREN 18a
Gaur ikasle batzuen aurkezpenak entzun ditugu. Beraien aurkezpenei arreta handiz entzun diegu, gure aurkezpenerako ideia batzuk hartuz. Guk bihar egingo dugu, eta gauko klasea aurkezpena prestatzeari dedikatuko diogu.

ABENDUAREN 11a

Gaur unitate didaktikoarekin bukatuko dugu. Ez dugunez denborarik izango, etxean bukatu beharko dugu, bakoitzari dagokiona eginez. Gainera, proiektu honi buruzko aurkezpena egin behar izango dugu klasekideen aurrean eta aurkezpena ere prestatzen hasiko gara.Proiektuarekin nahiko ondo gabiltza, ideiak argi ditugu eta Sites-a oso txukun dago. Egunero igotzen dugu klasean egiten duguna. Egunean daramatzagula gauzak esango nuke nik. Hau da, taldeak nahiko ondo funtzionatzen duela.


AZAROAREN 28a

Gaurko egunean, aurreko eguneko fitxa Sites-ean eskegi dugu, eta web orrialde hau apaindu.
Ondoren, egoeraren berdifinizioarekin jarraitu dugu, Felix Serrano eskola aukeratuz egoera bertan kokatzeko. Interneten informazio bilatu dugu eskola 2.0 eta web 2.0 ren ezaugarri nabarmenenak jakiteko eta ariketa aurrera eramateko.
Azkenik, behin egoera amaituta, Sites-en atxikitu dugu idatzitako guztia.


AZAROAREN 27a

Gaur, 3.entregatzekoarekin jarraitu dugu. Deliciousen gorde ditugun linken artean, bat aukeratu dugu, geroago bakarka aztertzeko.
Ostean, berriz taldeka jarri gara bakoitzak beste taldekidei web-ean zetorren informazioa azaltzeko, baita hausnarketa grupala egiteko. Amaitzeko, egoeraren berdifinizioarekin hasi dugu, egoera non kokatuko dugun jakiteko.


AZAROAREN 21a

IKTen inguruan, irakasleak hainbat azalpen eman dizkigu gaur, horiei video bat gehituz. Honi lotuta pixka bat gehiago jakiteko, bertan curriculumaren garrantzia ikusi ahal izan dugu, izan ere azkenengo urteetan hartu izan duen garrantzia ikaragarrizkoa da.
Hortaz aparte, erakutsi digun plataforma erabiltzen ikasten hasi gara, Delicious. Bertan informazio interesgarria duten webguneen linkak gorde ditzazkegu.


AZAROAREN 20a

Entregaiekin jarraitzeko, gaur bigarrenarekin abiatu gara, mapa kontzeptualak eta proiektua aurrera eramateko hipotesien lanketarekin. Proiektuaren egoera behin ikusita, elementu garrantzitsuenak behin aukeratutak, mapa kontzeptuala egitera abiatu gara.
Mapa kontzeptuala egin eta gero, gure ustetan hipotesi egokienak zeintzuk izango ziren IKTak Lehen Hezkuntzara eramateko egin ditugu, bertan taldearen ustetan zehatzenak eta orokorrenak zirenak azalduz.
Beraz, hartutako ideia guztiak ondo kokatu ahala izateko, testu ingurunea kokatu izan behar dugu egoeraren azterketa sinple bat eginez, ezinbesteko datuak bertan agertuz.

AZAROAREN 14a

Klaseak aurrera doaz, hala nola, gaur irakasleak planteatu digun Lehen Hezkuntzako 4. mailara egokitutako IKTen inguruko aplikaziorako proiektua aurrera eramatea. Horretarako, Sites plataforma berri bat ireki izan behar dugu, non proiektua era digital batean idatziko dugu.
Proiektuari hasiera emateko, testu baten egoera aztertu izan behar dugu. Horretan, pertsonai batzuen jarrera muturrekoak agertzen ziren. Testuak egoera horiei aurre egiteko irtenbideak bilatzeko aukera ematen du. Argi ikus dezakegu testu honen bidez, nolakoak izan daitezkeen eguneroko arazoak.
Amaitzeko, taldeko akta egin dugu, aurretik komentatu izan dugun gauza guztiak bertan pilatuz.

AZAROAREN 13a

Gaurko klasea, word-aren erabilpen ugariak ezagutu izan ditugu irakaslearen azalpen baten bidez. Behin azalpena bukatuta, gure txanda izan da, eta binaka abiatu gara egela eskegitako testu bat egitura formal batera egokitzera.
Bertan, izenburuak, iruzkinak, letra motak etab. landu izan dira, ekoizpen pertsonalak zein taldekoak landuz. 

URRIAREN 31a

Gaurko klasea eman dugu, aurreko egunean eta etxean landu izan behar genituen blogak taldekideon artean lantzeko. Ondoren, behin taldean komentatuta, egelan eskegita zegoen fitxa taldean bete dugu, azkenik hitzaldi laburtxo bat egiteko klasearen aurrean, talde bakoitzak ulertu zuenaren inguruan galdera batzuk jarraituz.
Gure taldeak prezi baten bidezko aurkezpena egin du. Gainera, beste modu baten bidez egin genezake, bubbl deiturikoa, eta erabiltzeko beharretan ikusten dut nire burua irakasle izango naizen momentuan erabili izan behar dudalako, edo behintzat erabilgarria izango delako.

URRIAREN 30a

Gaurko klasean, bloggari informazioa gehitzeko aukera izan dugu, eta nire kasuan informazio gehiegi ez dut aurkitu. Ondoren, "Creative Commons" web orrialdetik, blogga erabiltzeko baimena lortu izan dugu, bakoitzaren bloggetik informazioa zuzena eta baimenik gabe har dezaten.
Bestalde, blogen aplikazio hezkuntza zein den ikusi dugu, bertan lortu ahal diren emaitz positiboak ezagutuz. Nire ustez, oso esperientzia positiboa izan daiteke, izan ere eskolan gure burua kokatuko dugunean errazago ikusiko ditugu jarduerak egiteko eta irakasteko metodo berriak.

URRIAREN 24a

Gaurko klasean, bloggarekin jarraitu dugu.. Oraindik ez dakizkigun hainbat gauza ikasi ditugu. Denak zeuden bloggaren diseinuarekin lotuta. Bloggaren diseinua egokia edukitzea oso garrantzitsua da, erakargarria izan dadin. 
Horretarako, erreferentziak sartzen ikasi dugu, ondoren erloju bat jarri dugu kode baten bitartez.
Klasearekin amaitzeko, gure gelako ikaskideen bloggak sartu ditugu, gure bloggetatik haien bloggetara joan ahal izateko.

URRIAREN 23a
Gaur, klasea hasi bezain laster bloga ireki dugu. Hainbat sarrera egin ditugu, bideoak modu desberdinetan sartuz, baita irudiak zein estekak publikatzen ikasi dugu. Astekaria sortu dugu, egunero klasean egiten duguna bertan islatzeko.
Bestalde, bloggaren itxura aldatzeko aukera izan dugu, baita honen izenburua eta gaia pentsatu ere. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina